ALPA Francovka - 160 ml

ALPA Francovka - 160 ml je lihový roztok přírodních rostlinných silic, některých jejich obsahových látek (mentolu, linaloolu, nerolu a j.), ale i dalších aromatických látek. Léty prověřené…

Celý popis produktu
50 Kč s DPH
Skladem >5 ks

Popis produktu

Léty prověřené československé mazání, které používal už rytíř Brtník z Brtníku ve filmu Ať žijí duchové. Tejpeři navíc ocení, že je vhodná i pro odmaštění pokožky před aplikací tejpu a tím zvyšuje účinnost lepidla na tejpu a prodlužuje životnost nalepeného tejpu.

Použití: Jako osvědčený domácí prostředek je vhodný při kloubních a svalových bolestech, k dezinfekci oděrek, při chřipce či nachlazení, na masáže, při bolestech hlavy atd.

Jako osvědčený domácí prostředek je ALPA francovka vhodná svými účinnými složkami:

• ke zmírnění řady nepříjemných bolestí při kloubním a svalovém revmatismu,
  • při chorobách z nachlazení a chřipce – několik kapek francovky ALPA nakapat do vlažné vody a kloktat,
  • k inhalacím – inhalování éterických olejů z francovky ALPA přináší ulehčení při rýmě, chřipce, katarech, nachlazení, problémech s dýcháním v zakouřených prostorách,
  • při odstranění celkové únavy po mimořádné zátěži organismu,
  • při výronech, vymknutí a naraženinách – vtírat na bolavá místa,
  • po tělesné námaze nebo sportovních výkonech,
  • k dezinfekci drobných oděrek a ran,
  • k reflexním masážím při revmatických bolestech svalů,
  • jako osvěžující prostředek do koupele,
  • po zředění vodou k obkladům,
  • po zředění vodou jako ústní voda,
  • k výplachům ústní dutiny – velmi účinné při všech infekcích úst, při krvácení dásní, ústním pachu, viklání zubů a paradentóze, osvěžení dechu a ke kloktání,
  • k ošetření pleti po holení,
  • po zředění vodou jako pleťová voda,
  • k odstraňování zbytků líčidel, pudrů a krémů - k dočištění pleti,
  • při bolesti zubů – nakapat francovku ALPA na vatu a přiložit na bolavý zub,
  • při bolestech hlavy – nakapat francovku ALPA do týla, na spánky a vetřít do pokožky, při velké bolesti - možno použít obklad,
  • při pocení nohou – koupel nohou v teplé vodě s přídavkem francovky ALPA,
  • při jízdě autem – osvěžení potřením spánků a týla několika kapkami francovky ALPA,
  • je vítanou pomocí i pro nemocné upoutané delší dobu na lůžko - zabraňuje vzniku proleženin.

Při alergické reakci kůže přípravek dále nepoužívejte.