E-shop provozovaný na webu svetfyzioterapie.cz provozuje a kurzy zde nabízené pořádá společnost Fixtape s.r.o., není-li u konkrétního kurzu uvedena jiná informace.

FIXTAPE s.r.o.
info@svetfyzioterapie.cz
Novosady 879/109
594 01 Velké Meziříčí
IČO: 04054962
DIČ: CZ04054962

Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, sp. zn. C 87909

KONTAKTY

JménoMobilS čím pomůže
Tomáš Nedoma +420 603 261 064 odborné dotazy
Vojtěch Homola +420 725 883 554 organizace kurzů
Adéla Nováková +420 728 993 019 objednávky, fakturace
Bohumil Homola +420 725 882 549 obchodní zástupce

Online kurzy

Vyšetřovací testy - ZDARMA
Kurz

Vyšetřovací testy patří k základním nástrojům fyzioterapeuta. V této sekci naleznete seznam vyšetřovacích testů (videa), používaných ve fyzioterapii, rozřazených do sekcí pro lepší orientaci. Tento on-line zásobník je zdarma a stále na něm pracujeme. Plán

Myofasciální trigger pointy
Kurz

Na kurzu se dozvíte základní teorii vzniku vůbec nejčastější bolesti, která se v lidském těle vyskytuje. Vysvětlíme Vám, které všechny faktory ke vzniku této bolesti mohu přispívat a jak je lze ovlivnit. Především vás naučíme, jakými prostředky se lze zba

Suchá jehla (dry needling)
Workshop

Na workshopu se dozvíte, jak pracovat s 20 nejčastějšími spoušťovými body pomocí suché jehly (dry needling). Probírá se terapie suchou jehlou v kontextu bolesti, mechanismus účinku a základní rozdělení terapie suchou jehlou, dále pravidla a techniky aplik

Myofasciální trigger pointy
Kurz

Na kurzu se dozvíte základní teorii vzniku vůbec nejčastější bolesti, která se v lidském těle vyskytuje. Vysvětlíme vám, které všechny faktory ke vzniku této bolesti mohu přispívat a jak je lze ovlivnit. Především vás naučíme, jakými prostředky se lze zba

Mobilizace
Workshop

Na workshopu se probírají mobilizace celé páteře, pánve a horních a dolních končetin. Workshop je rozdělen do dvou dní, přičemž jednotlivým technikám předchází teoretická část a vyšetření daného segmentu (aspekce, palpace, aktivní a pasivní pohyb, …)

Zobrazovací diagnostika
Kurz

Tento kurz seznámí účastníky s možnostmi zobrazovacích metod onemocnění páteře a kloubů za použití rtg, mr a ct diagnostiky. Na kurzu je kladen důraz na maximální využití nových znalostí v každodenní praxi a budete schopni zvolit nejvhodnější formu léčby

RockPods & RockFloss
Kurz

FMT RockFloss je kurz, zaměřující se na kompresní efekt flossing pásků a “fasciálního střihu” s cílem zlepšení pohyblivosti kloubů, snižování bolesti a podpory a zvýšení efektivity pohybu. RockPods jsou založeny na kožní/fasciální dekompresi pro zlepšení

FMT RockBlades & Blades Advanced
Kurz

Naučte se pracovat s nástroji na mobilizaci měkkých tkání (iastm nástroje – instrument assisted soft tissue mobilization) a používat je v péči o vaše pacienty či sportovní svěřence.