Myofasciální trigger pointy videokurz

Po několika letech praxe a školení jsme pro Vás připravili tento rozšířený, on-line kurz, ve kterém se věnujeme problematice spoušťových bodů. V kurzu se věnujeme terapii přes 100 spoušťových bodů, včetně diagnostiky, diferenciální diagnostiky a terapie. Vše je natočeno ve studiu ve skvělé kvalitě, s grafickými doplňky a záběry z několika kamer. Ke všem videím se můžete vracet dle potřeby.

Obsah kurzu

Na tomto videokurzu se dozvíte základní teorii vzniku svalových spoušťových bodů, a jak s nimi pracovat. Vysvětlíme Vám, které všechny faktory ke vzniku svalové bolesti mohu přispívat a jak je lze ovlivnit. Především Vás naučíme, jakými prostředky se lze zbavit této bolesti, a to jak po teoretické, tak i praktické stránce.

Svaly se skládají ze svalových snopců, které obvykle pracují bezbolestně v součinnosti. Při současném životním stylu se ale často stává, že se některé snopce přetíží, dostanou se do trvalé kontrakce a způsobují bolest. Mnoho lidí tuto bolest zná jako tupou svíravou bolest, která se nejčastěji objevuje v šíjových nebo zádových svalech. Ke vzniku této svalové bolesti přispívá jednak držení těla a pohybové zvyky, ale i například skladba stravy, psychika, nebo způsob dýchání. V tomto kurzu se dozvíte, které všechny faktory mohou přispívat ke vzniku svalové bolesti, jak jí lze předcházet a případně i léčit.

Ukázka z kurzu:

Program

Teorie (cca 1 hodina):

V úvodní části videokurzu je obsažena teoretická část, do které jsme zahrnuli množství informací na základě námi vybraných dostupných studií a mnohaletých zkušeností. Jedná se o nezbytnou součást kurzu, pro lepší pochopení MTrP a následnou jednodušší manuální terapii spoušťových bodů:

• Představení lektora
  • Historie spoušťových bodů
  • Základní stavba svalu
  • Svalová bolest, jako nejčastější příčina bolesti v ordinaci lékaře
  • Vznik svalového spoušťového bodu – trigger pointu
  • Přispívající faktory vzniku svalové bolesti
  • Úvod do manuální terapie MTrPs

Praxe - přes 50 svalů, přes 100 MTrPs (cca 6 hodin):

• Anatomie a funkce svalu
  • Lokalizace TrPs
  • Iradiace a symptomy
  • Diferenciální diagnostika
  • Manuální terapie - předvedení nejefektivnějších masážních technik
  • Autoterapie - protahování, míčkování, cvičení
Organizační a technické informace

Po zaplacení videokurzu se Vám zpřístupní sekce, ve které je nahrána jak teoretická, tak praktická část kurzu. Přístup do této sekce není časově omezen.

Počet hodin: 7 (1 hodina teorie, cca 6 hodin praxe)

Výstup: certifikát o absolvování

V ceně: skripta

Je zakázáno jakékoliv šíření, nebo sdílení kurzu dalším osobám, a to pod pokutou a bezvýhradní zablokování účtu, bez možnosti vrácení peněz. Svět fyzioterapie si vyhrazuje právo na kontrolu přihlašování IP adres a další, viz obchodní podmínky.

Časté dotazy

Je kurz srovnatelný s prezenčním kurzem?

Není. V tomto videokurzu jsme oproti našemu prezenčnímu kurzu obsáhli cca 50 svalů a přes 100 trigger pointů. Více času jsme věnovali také dostupným studiím, diferenciální diagnostice, autoterapii a dalším návrhům cvičení. Samozřejmě nejsme schopni poskytnout fyzickou kontrolu při manuální terapii, nicméně palpační vjem je důležité si individuálně navnímat. Pro co nejpřesnější navádění jsme využili snímání obrazu kamerami z několika úhlů a přesným naváděním. Tato forma předávání informací se nám skvěle potvrdila i při našich živých on-line kurzech, pořádaných v době pandemie, na které jsme měli skvělé ohlasy od desítek účastníků.

Je přístup ke kurzu časově omezen?

Ne, po přihlášení se můžete ke kurzu kdykoliv vrátit.

Dostanu skripta a certifikát?

Ano, skripta naleznete v sekci kurzu po přihlášení. Certifikát Vám zašleme na e-mail.

Jak se v kurzu pohybovat? Je kurz v kuse celých 7 hodin?

Kurz je rozdělen na teoretickou a praktickou část. Teoretická je dále rozdělena na 2 videa, a v praktické jsou videa roztříděna po částech těla a jednotlivých svalech. Pro lepší orientaci a navádění je toto rozdělení obsaženo v menu.

Přihlášky ze Slovenska

Pokud si přejete platit v €, kurz si můžete koupit na naší slovenské verzi webu. ZDE

UNIFY ČR - 4 kreditní body

Myofasciální trigger pointy - videokurzu  bylo přiděleno číslo 22/078 a přísluší jí počet 4 kreditních bodů dle interního předpisu UNIFY ČR.

V případě, že požadujete přidělení kreditních bodů, uveďte nám to prosím do poznámky k přihlášce datum narození.

Zároveň souhlasíte se zasláním všech vyplněných údajů v přihlášce UNIFY ČR za účelem evidence absolventů akreditovaných kurzů.

Co o nás říkají absolventi

Přihláška na „Myofasciální trigger pointy videokurz“

Cena kurzu
4 950 Kč
Cena kurzu je uvedena vč. DPH 21 %.
Registrace