Myofasciální trigger pointy

Svalové spoušťové body (Trigger points), nejčastější příčina bolesti v lidském těle.

Na kurzu se naučíte, jak pracovat s 30 nejčastějšími spoušťovými body.

Trigger points

Na kurzu se naučíte, jak pracovat s 30 nejčastějšími spoušťovými body.

Obsah kurzu

Na kurzu se dozvíte základní teorii vzniku vůbec nejčastější bolesti, která se v lidském těle vyskytuje. Vysvětlíme Vám, které všechny faktory ke vzniku této bolesti mohu přispívat a jak je lze ovlivnit. Především Vás naučíme, jakými prostředky se lze zbavit této bolesti a to jak po teoretické, tak i praktické stránce.

Svaly se skládají ze svalových snopců, které obvykle pracují bezbolestně v součinnosti. Při současném životním stylu se ale často stává, že se některé snopce přetíží, dostanou se do trvalé kontrakce a způsobují bolest. Mnoho lidí tuto bolest zná jako tupou svíravou bolest, která se nejčastěji objevuje v šíjových nebo zádových svalech. Ke vzniku této svalové bolesti přispívá jednak držení těla a pohybové zvyky, ale i například skladba stravy, psychika, nebo způsob dýchání. V tomto kurzu se dozvíte, které všechny faktory mohou přispívat ke vzniku svalové bolesti, jak jí lze předcházet a případně i léčit.

Program

Teorie:

• Základní stavba svalu
  • Svalová bolest, jako nejčastější příčina bolesti v ordinaci lékaře
  • Vznik svalové spoušťového bodu – trigger pointu
  • Přispívající faktory vzniku svalové bolesti

Praxe:

• Masáž jako terapie svalových bolestí – předvedení nejefektivnějších masážních technik
  • Protahování svalu jako terapie svalové bolesti – praktické ukázky strečinku na deset nejčastěji stažených svalů
  • Další možnosti, jak si ulevit od bolesti svalů
Organizační informace

Počet hodin: 8

Výstup: certifikát o absolvování

V ceně: skripta

Online kurz přes aplikaci Zoom

Současná nejistá situace, ve které se nacházíme, není pro nás všechny jednoduchá. Z naší strany se této situaci snažíme maximálně přizpůsobit a umožnit vám se i nadále vzdělávat. Proto jsme se rozhodli zorganizovat online kurzy, ke kterým se můžete připojit z pohodlí domova.

Jak to bude vypadat?

Příprava
Před kurzem všem účastníkům zašleme potřebný materiál (skripta, certifikát). Dále obdržíte odkaz na stránku/aplikaci, přes kterou budeme školení pořádat. Vše je jednoduché a připojení obvykle trvá méně, než 1 minutu. Pro problémy s připojením bude na telefonu připraven náš IT technik, který případný problém vyřeší.

Co k online kurzu potřebuji
Počítač, tablet, nebo mobilní telefon s obrazovkou a internetové připojení. Dále lehátko, stůl, nebo karimatku a člověka, na kterém budete vše prakticky zkoušet.

Teoretická část
Máme připravenou profesionální prezentaci, která bude vedena lektorem přes PC. Ve skriptech si můžete dělat poznámky k aktuálním stránkám z prezentace. Během celého kurzu můžete klást dotazy a reagovat na jednotlivá témata.

Praktická část
Školení bude přizpůsobena domácím podmínkám. Jednotlivé palpační a terapeutické techniky budou demonstrovány a zkoušeny s profesionálním lektorem. Aplikace ideálně zkoušet na druhé osobě, doporučujeme mít ostříhané nehty.

Online verze kurzu probíhá od 9 do cca 16 hodin (podle dotazů)

Aktuální termíny
Ostrava 03.07.2021
Zlín 04.07.2021
Praha 17.07.2021
Brno 18.07.2021
Plzeň 31.07.2021
Jihlava 01.08.2021
Pardubice 14.08.2021
České Budějovice 15.08.2021
Košice 27.08.2021
Košice 30.08.2021
Bratislava 26.09.2021
Trenčín 16.10.2021
Banská Bystrica 17.10.2021
Platba v EUR - pro přihlášky ze Slovenska

Pokud si přejete platit v Eurech, prosíme o zaslání 135 EUR na účet: SK92 0900 0000 0051 3896 6003.
Zároveň nám prosím uveďte do poznámky, že platíte v EUR, případně SK DIČ, upravíme Vám fakturu.

On-line databáze 50 MTrPs

Absolvováním našeho prezenčního kurzu Spoušťových bodů získáte zvýhodněnou cenu na náš rozšířená online kurz MTrPs - TOP 50 svalů. Podrobný popis ZDE

Co o nás říkají absolventi

Přihláška „Myofasciální trigger pointy“

Údaje o účastníkovi
Celkově k zaplacení
3 300 Kč
Celkově k zaplacení
3 300 Kč
Veškeré platební údaje naleznete v e-mailu po vyplnění přihlášky.
Cena kurzu je uvedena vč. DPH 21 %.
Na kurzu se dozvíte základní teorii vzniku vůbec nejčastější bolesti, která se v lidském těle vyskytuje. Vysvětlíme vám, které všechny faktory ke vzniku této bolesti mohu přispívat a jak je lze ovlivnit. Především vás naučíme, jakými prostředky se lze zbavit této bolesti a to jak po teoretické, tak i praktické stránce.