Myofasciální trigger pointy

Svalové spoušťové body (Trigger points), nejčastější příčina bolesti v lidském těle.

Na kurzu se naučíte, jak pracovat s 30 nejčastějšími spoušťovými body.

Trigger points

Na kurzu se naučíte, jak pracovat s 30 nejčastějšími spoušťovými body.

Obsah kurzu

Na kurzu se dozvíte základní teorii vzniku vůbec nejčastější bolesti, která se v lidském těle vyskytuje. Vysvětlíme Vám, které všechny faktory ke vzniku této bolesti mohu přispívat a jak je lze ovlivnit. Především Vás naučíme, jakými prostředky se lze zbavit této bolesti a to jak po teoretické, tak i praktické stránce.

Svaly se skládají ze svalových snopců, které obvykle pracují bezbolestně v součinnosti. Při současném životním stylu se ale často stává, že se některé snopce přetíží, dostanou se do trvalé kontrakce a způsobují bolest. Mnoho lidí tuto bolest zná jako tupou svíravou bolest, která se nejčastěji objevuje v šíjových nebo zádových svalech. Ke vzniku této svalové bolesti přispívá jednak držení těla a pohybové zvyky, ale i například skladba stravy, psychika, nebo způsob dýchání. V tomto kurzu se dozvíte, které všechny faktory mohou přispívat ke vzniku svalové bolesti, jak jí lze předcházet a případně i léčit.

Program

Teorie:

• Základní stavba svalu
  • Svalová bolest, jako nejčastější příčina bolesti v ordinaci lékaře
  • Vznik svalové spoušťového bodu – trigger pointu
  • Přispívající faktory vzniku svalové bolesti

Praxe:

• Masáž jako terapie svalových bolestí – předvedení nejefektivnějších masážních technik
  • Protahování svalu jako terapie svalové bolesti – praktické ukázky strečinku na deset nejčastěji stažených svalů
  • Další možnosti, jak si ulevit od bolesti svalů
Organizační informace

Počet hodin: 8

Výstup: certifikát o absolvování

V ceně: skripta

Aktuální termíny
 Bratislava  26.09.2021
Praha 02.10.2021
Jihlava 03.10.2021
Trenčín 16.10.2021
Banská Bystrica 17.10.2021
Pardubice 30.10.2021
Brno 31.10.2021
Plzeň 27.11.2021
České Budějovice 28.11.2021
Ostrava 11.12.2021
Zlín 12.12.2021
Platba v EUR - pro přihlášky ze Slovenska

Pokud si přejete platit v Eurech, prosíme o zaslání 135 EUR na účet: SK92 0900 0000 0051 3896 6003.
Zároveň nám prosím uveďte do poznámky, že platíte v EUR, případně SK DIČ, upravíme Vám fakturu.

On-line databáze 50 MTrPs

Absolvováním našeho prezenčního kurzu Spoušťových bodů získáte zvýhodněnou cenu na náš rozšířená online kurz MTrPs - TOP 50 svalů. Podrobný popis ZDE

Co o nás říkají absolventi

Přihláška na „Myofasciální trigger pointy“

Údaje o účastníkovi
Celkově k zaplacení
3 300 Kč
Veškeré platební údaje naleznete v e-mailu po vyplnění přihlášky.
Cena kurzu je uvedena vč. DPH 21 %.

Kurz je pojat jako odborná diskuse nad tématy a praktické procvičování technik uvedených v jeho popisu, přičemž je vždy třeba mít na paměti, že procvičované techniky jsou jedním z možných přístupů k léčbě určitého problému – postup léčby konkrétního pacienta je na odborném úsudku kvalifikované osoby, která pacienta léčí. Odesláním přihlášky účastník zároveň bere na vědomí, že absolvování workshopu ani obdržený certifikát nenahrazují odbornou způsobilost vyžadovanou právními předpisy pro výkon zdravotnických ani jiných povolání a samy o sobě jej neopravňují k praktikování technik diskutovaných a procvičovaných na workshopu na třetích osobách ani na účastníku samotném.